15 Νοε 2012

Η Μίκα και η Μαφάλντα

«... στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» σκιτσάρει ένα χαρακτηριστικό στριπάκι, τη Μίκα. Ένα κοριτσάκι με μαύρο καρέ μαλλι και μια έξυπνη αθωότητα, που θεματικά παρέπεμπε (αυτό δεν το λέω καθόλου αρνητικά) στη Μαφάλντα. Ο τύπος της Μίκας, που δημοσιευόταν στην εφημερίδα για δύο περίπου χρόνια, ήταν πολύ αναγνωρίσιμος και φαντάζομαι ότι η επιτυχία της επηρέασε σημαντικά το ύφος αλλά και την μετέπειτα αφοσίωση της Σώλου στα κόμικς και τις εικονογραφήσεις για παιδιά».
Γράφει ο Soloup στο αφιέρωμα του περιοδικού Ως3 «Τέτη Σώλου, η εικονογράφηση της αθωότητας»



Όπως λέει ο Soloup, η Μίκα παραπέμπει στην Μαφάλντα. Έτσι είναι. Η Μίκα παραπέμπει στη Μαφάλντα. Ένα άλλο χαρακτηριστικό της είναι ότι μοιάζει στην Τέτη πιτσιρίκα. Εμφανισιακά οπωσδήποτε. Η Μίκα είπε πράγματα που θα ήθελα να έχω πει, αλλά δεν..., και έδωσε απαντήσεις που δεν έδωσα. Ήταν επίσης ένα ταξιδάκι στην παιδική ηλικία και στον οικείο μου κόσμο των παιδιών. Όταν τελείωσε το ταξιδάκι, είχα ξεμπερδέψει με τις... γρατζουνιές που μου είχαν αφήσει τα παιδικά μου χρόνια και είχα καταλήξει με ακλόνητη σιγουριά ότι ο χώρος που μπορώ να προσφέρω δημιουργικά και να παίρνω χαρά απ' αυτό που κάνω είναι το κόμικς και η εικονογράφηση για παιδιά.

                                                 από αλμπουμάκι της Ars Longa


1 σχόλιο:

  1. Όσο κι αν μοιάζει είναι η Μίκα και σαν πρόσωπο τελείως διαφορετική. Μου άρεσε ιδιαίτερα και ομολογώ ήμουν ένας από τους φανατικούς θαυμαστές της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή