12 Ιουλ 2012

Τι ετοιμάζω αυτό τον καιρό;

Ένα ιστορικό φωτογραφικό λεύκωμα του τόπου μου.
Ποιος είναι ο τόπος μου; Η Χρυσοβίτσα. Και για να το πω με τους φθόγγους της πατρικής ντοπιολαλιάς «η Κσουβίτσα, καμάρι μ'». Αυτός είναι ο τόπος μου. Η πανάρχαιη Χρυσοβίτσα Ξηρομέρου.
Η έκδοση του λευκώματος γίνεται με πρωτοβουλία, προσωπική εργασία και έξοδα του συλλόγου Χρυσοβιτσάνων «Τα Κόροντα». (Κόροντα είναι το αρχαίο όνομα του χωριού). Με πολλή υπομονή συγκεντρώνονται οι φωτογραφίες, με μεγάλη προσοχή γράφονται οι λεζάντες, μην τύχει καμία παράλειψη ή λάθος, διασταυρώνονται ξανά και ξανά οι πληροφορίες, ταξινομείται το υλικό σε κατηγορίες και γράφονται τα κείμενα.
Παράλληλα έχει ξεκινήσει και η δική μου εργασία. Σκαναρίσματα και επεξεργασία εικόνων, σχεδιάσματα στο χαρτί, σχεδιάσματα στον υπολογιστή, βόλτες στα βιβλιοπωλεία για να βρω πηγές αναφοράς, συζητήσεις με τους υπεύθυνους της έκδοσης, στησίματα που γίνονται για να καταργηθούν ώσπου να βρεθεί το κατάλληλο... Ευτυχώς έχουμε το καλοκαίρι μπροστά μας. Είναι δύσκολη και μεγάλη δουλειά. Για όλους μας. Γίνεται, όμως, απ' όλους με κέφι, βαθιά συγκίνηση και αγάπη.
Καμαρώνουμε για τον τόπο μας!


Η πύλη του αρχαίου κάστρου των Κορόντων

Η Χρυσοβίτσα και το Αλογοβούνι

Το κυπαρίσσι της πλατέας  είναι στολίδι και καύχημα
του χωριού εδώ και 600 χρόνια.

Ο τόπος μου έβγαζε καπνό, βελανίδι και ήρωες.






2 σχόλια:

  1. Πανέμορφες εικόνες Τέτη μου! Καλή δουλειά και καλοτάξιδο το λεύκωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστινάκι, σ' ευχαριστώ!
      Το μπλογκάκι αρχίζει με δικό σου σχόλιο. Το κρατάω για γούρι.

      Διαγραφή