20 Αυγ 2012

Η θεία Κροταλία

Όταν η θεία Κροταλία αποφάσισε να επισκεφθεί τον αγαπημένο της ανιψιό, ο Τίτος Μπαλόνιος πέρασε μερικές πολύ δύσκολες μέρες. Έγραφε τότε ο Τίτος στους αναγνώστες των Μπαλονιών:


Φίλοι μου, γεια σας!
Δεν σας έχω μιλήσει για τη θεία Κροταλία. Τώρα όμως δεν τη γλιτώνετε. Η θεία Κροταλία είναι εδώ! Κατέφθασε ένα πρωινό, πριν ακόμα φέξει καλά καλά κι άρχισε να χτυπάει τα κουδούνια. Όταν άνοιξα την πόρτα, αγουροξυπνημένος και άκεφος, την είδα να στέκεται απέναντί μου ανάμεσα σε ένα σωρό από βαλίτσες, σάκους και μια μεγάλη καφετιά κούτα.
— Γεια σου, αγαπημένε μου ανιψιέ, μου είπε εύθυμα.
— Πώς από δω, θεία Μπουμπού;
Δεν γινόταν να της πω «Πώς από δω, θεία Κροταλία;» όχι ότι το «θεία Μπουμπού» είναι καλύτερο. Όπως θα καταλάβατε το «θεία Κροταλία» είναι παρατσούκλι. Της το κολλήσαμε γιατί, όταν βλέπει τηλεόραση κι έχει αγωνία για το τι θα γίνει παρακάτω, χτυπάει τα δόντια της τόσο δυνατά, που είναι σαν ν' ακούς κρόταλα.
— Σε πεθύμησα και είπα να 'ρθω να σε δω. Πήρα, λοιπόν, το τρένο και να 'μαι.
— Και θα μείνεις μέρες, θείτσα μου;
— Μέχρι να σε χορτάσω.
— Τη βάψαμε! είπα μέσα απ' τα δόντια μου.
— Τι είπες για βάψιμο, αγαπημένε μου ανιψιέ;
— Να, λέω ότι επειδή όπου να 'ναι θα βάψω το σπίτι, μήπως ενοχληθείς, προσπάθησα να τα μπαλώσω.
— Ποιος; Εγώ; Μα δεν υπάρχει πιο καλόβολος άνθρωπος από μένα. Όπου και να με βάλεις, κάθομαι. Για βάλε τώρα ένα χεράκι να κουβαλήσουμε μέσα τα πράγματά μου και προσοχή στη μεγάλη κούτα. Έχει την τηλεόρασή μου.
— Κουβάλησες ολόκληρη τηλεόραση; απόρησα.
— Α, όλα κι όλα. Εγώ χωρίς επίπεδη οθόνη δεν κάνω.
— Είναι που είσαι καλόβολη, γι' αυτό.
— Πες το ψέματα! είπε η θεία Κροταλία με το ύφος ανθρώπου που είναι αποφασισμένος να μην πάρει χαμπάρι τίποτα. Πάω τώρα να συνδέσω την τηλεόραση, γιατί όπου να 'ναι αρχίζει η αγαπημένη μου εκπομπή.
Για να μην σας τα πολυλογώ, φίλοι μου, εδώ και δέκα μέρες η θεία Κροταλία έχει εγκατασταθεί σε μια πολυθρόνα στο καθιστικό και όλη μέρα βλέπει τηλεόραση. Όποια ώρα και αν της μιλήσεις, ό,τι και αν της πεις η θεία Κροταλία δεν μπορεί, γιατί βλέπει την αγαπημένη της εκπομπή.
— Καλημέρα, θεία. Τι κάνεις;
— Μια χαρά. Αλλά επειδή τώρα βλέπω την αγαπημένη μου εκπομπή, θα τα πούμε μετά.
Χτες αποφάσισα να της μιλήσω στα ίσια.
— Δε μου λες, θεία, έκανες τόσα χιλιόμετρα να έρθεις εδώ μόνο και μόνο για να βλέπεις τηλεόραση; Αυτό μπορούσες να το κάνεις και στο σπίτι σου.
— Δεν έχεις άδικο, είπε σκεφτική η θεία Κροταλία. Κι έπειτα συμπλήρωσε: Αλλά επειδή τώρα βλέπω την αγαπημένη μου εκπομπή, θα τα πούμε μετά.
Φίλοι μου, σας αφήνω. Πάω στον Λίνο Καραμελέ. Ίσως έχει καμιά ιδέα πώς να ξαποστείλουμε τη θεία Κροταλία. Αν κάποιος από σας ξέρει κανέναν τρόπο πώς να ξεφορτώνεσαι ανεπιθύμητες θείες, ας μου γράψει γρήγορα.
Με αγάπη
ο πολύ στενοχωρημένος φίλος σας
Τίτος Μπαλόνιος


Ο Τίτος δεν έμεινε με σταυρωμένα τα χέρια. Όταν κατάλαβε ότι θεία Κροταλία δεν πρόκειται να τον χορτάσει σύντομα, και λίγο πριν εξαντληθεί η υπομονή του, έψαξε και βρήκε διάφορους τρόπους πώς να ξεφορτώνεσαι ενοχλητικές ή ανεπιθύμητες θείες. Κι επειδή δεν ξέρει κανείς πότε μια θεία μπορεί να γίνει ενοχλητική ή ανεπιθύμητη, καλό είναι να τους έχετε κι εσείς υπόψη.



Μήπως είστε από τους τυχερούς που δεν ξέρουν την πραγματική θεία Κροταλία;
Θα το διορθώσουμε αμέσως.


Ο Τίτος Μπαλόνιος έχει παρουσιάσει μέσα από τις σελίδες των μπαλονιών
μεγάλες προσωπικότητες, την Αγγελική Βαρελλά, τον Ευγένιο Τριβιζά, καλλιτέχνες,
διαστημικούς γεωπόνους, την Πίτσα Γκαζοζέν, μαι άλλη περίεργη θεία του...
Πολλούς σας λέω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου